آموزش زبان آیتلس صفر تا صد 2022

امروزه آموزش زبان آیتلس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل است که موسسه ها و آموزش های بسیار زیادی در زمینه ارائه آموزش زبان آیتلس راه اندازی شده اند و فعالیت میکنند. در نظر داشته باشید که اگر قصد مهاجرت ، تحصیل و … را دارید دانستن و آگاهی از زبان انگلیسی یک گام ضروری و مهم بشمار می آید چرا که خیلی از کشور های خارجی برای ارائه ویزا برای مهاجرت و … مدرک آیلتس را یک مورد بسیار ضروری میدانند..

آموزشگاه زبان انگلیسی نبض زبان یک آموزشگاهی با اساتید مجرب در زمینه آموزش زبان آیتلس صفر تا صد موفقیت های بسیار زیادی داشته و دانشجویان بسیار زیادی از این آموزشگاه در آزمون آیلتس نمره های قبولی را کسب کردند.

چرا نبض زبان؟

نبض زبان با در اختیار داشتن تیم آموزشی بسیار مجرب و حرفه ای و پشتیبانی سریع و تضمین رفع اشکال به همراه قیمت های مناسب، بهترین گزینه برای یادگیری زبان انگلیسی است.دوره های آموزش زبان آیلتس به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در اختیار شماست.

از قدم اول تا کسب نمره بالا در آِیلتس همراه شما هستیم تا آموزش زبان آیلتس را به شما ارائه دهیم.

تعیین سطح قدم ابتدایی برای شروع آموزش است.شما میتوانید با یک جلسه مشاوره سطح خود را بسنجید و شروع به تهیه دوره مناسب خود کنید.

پس از گذراندن دوره و رفع اشکال، شما در آزمون شرکت میکنید و پس از کسب نمره قبولی، گواهی موفقیت دریافت میکنید.

نحوه آموزش زبان آیلتس در نبض زبان چگونه است؟

شروع همکاری و آموزش برای دانشجویان، تعیین سطح زبان است. در یک جلسه 15 دقیقه ای، ما با توجه به آشنایی شما با زبان انگلیسی مناسب ترین دوره را به شما معرفی میکنیم و پس از تهیه آن، شما به طور منظم و برنامه ریزی شده شروع به مشاهده فیلم های آموزشی میکنید.در طول دوره، پشتیبانی دوره همراه با شماست که میتوانید کلیه سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید و ما موظف به رفع آن ها هستیم.

آموزش زبان آیلتس

آموزش زبان آیلتس رو از کجا شروع کنیم؟

چطور برای آزمون آیلتس آماده بشم؟

از کجا شروع کنم؟

روزی ۱۰ ساعت باید تست بزنم؟!

وااای آیلتس خیلی سخته!!

آیا این آموزش ، آموزش آیتلس از 0 تا 100 و کامله؟

چندتا جمله سخت حفظ کنم، نمره بهتری میگیرم!

اینها نمونه هایی از سوالات، نگرانی ها و باورهای غلطی است که خیلی از داوطلبین آزمون آیلتس دارند. واقعیت این است که آزمون آیلتس به هیچ عنوان سخت تر از آزمون های دیگر نیست؛ اما وجود تبلیغات گمراه کننده بسیار، باعث سردرگمی و نگرانی خیلی از داوطلبین این آزمون شده است. انبوه اطلاعات و باورهای غلط در مورد این آزمون، کار را برای متقاضیان دشوار و تشخیص اطلاعات درست از اشتباه را برای آنها سخت کرده است. همچنین هزینه های بالای آزمون و کلاس های آمادگی آن فشار و اضطراب زیادی را برای داوطلبین شرکت در این آزمون به وجود آورده است. در ادامه زمینه های اصلی ای را که لازم است اطلاعات کافی از آنها داشته با هم بررسی می کنیم.

شروع همکاری و آموزش برای دانشجویان، تعیین سطح زبان است. در یک جلسه 15 دقیقه ای، ما با توجه به آشنایی شما با زبان انگلیسی مناسب ترین دوره را به شما معرفی میکنیم و پس از تهیه آن، شما به طور منظم و برنامه ریزی شده شروع به مشاهده فیلم های آموزشی میکنید.در طول دوره آموزش زبان آیلتس، پشتیبانی دوره همراه با شماست که میتوانید کلیه سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید و ما موظف به رفع آن ها هستیم.

آموزش زبان آیلتس و راهنمای قدم به قدم آمادگی آزمون آیلتس

شروع برنامه ریزی و مطالعه برای آزمون آیلتس با وجود انبوه منابع و مطالب، می تواند برای اغلب داوطلبین سر درگم کننده و سخت باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با قدم های اولیه و اصلیِ آمادگی این آزمون آشنا کنیم.

مشخص کردن سطح کنونیِ زبان انگلیسی خود

اولین قدم برای شروع برنامه ریزی برای آزمون، پیدا کردن سطح فعلی زبانِ شماست. تا وقتی که ندانید از چه سطح زبانی برخوردار هستید، نمیدانید که از کجا باید شروع به مطالعه کنید و چه منابع و برنامه ریزی مطالعه ای برای شما مناسب است. می توانید از طریق سیستم های تعیین سطح آنلاین و یا موسسات آموزشی موجود از سطح زبان خودتون مطلع شوید.

تقویت زبان عمومی

تقویت زبان عمومی از جمله قدم های اصلی آمادگی آزمون هست. چرا که در نهایت آیلتس آزمونی برای سنجش زبان انگلیسی افراد هست و راهی جز تقویت این زمینه نیست. اگر شما آشنایی زیادی با زبان انگلیسی ندارید، لازم است که قبل از شروع مطالعه برای آزمون حتما زبان عمومی خود را تقویت کنید.
این مورد تنها یک مرحله محسوب نمیشود و تا آخر راه همراه شما باید باشد و از مطالعه روزانه و تمرین مهارت های اصلی و سیستم های (ریز مهارت ها) زبان انگلیسی غافل نشوید.

مشخص کردن ماژول مورد نیاز (آکادمیک یا جنرال)

دو تا از ورژن های رایج آزمون آیلتس، ماژول های آکادمیک و جنرال هستند که با توجه به هدف خود از آزمون و هماهنگی با موسسه مورد نظر خود لازم است که ماژول مورد نیاز را انتخاب کنید. از آنجایی که این دو ماژول تفاوت هایی با یکدیگر دارند، برنامه ریزی برای آمادگی هرکدام نیز متفاوت است. با کمک مقاله های موجود در سایت با این دو ماژول بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با فرمت آزمون

مهم است با فرمت آزمون آشنایی کامل داشته باشید تا برنامه اصولی تری را برای مطالعه طراحی کنید. آشنایی با فرمت آزمون همچنین تا اندازه زیادی به کاهش اضطراب شما کمک می کنید. در این مقاله با فرمت و زمان بندی آزمون آیلتس با جزئیات آشنا شوید.

برنامه ریزی هدفمند و اصولی

متاسفانه تبلیغات فروانی برای دوره ها و کلاس های آمادگی آیلتس وجود دارند که با ارائه برنامه ریزی ها و زمان بندی های غیر اصولی و گول زننده، سعی در جذب متقاضی دارند. اما لازم است بدانید که تنها با وقت گذاشتن و برنامه ریزی واقع گرایانه و منطقی می توانید به هدف مورد نظر خود دست یابید. و بهتر است با پرس و جو و مشاوره از متخصصین با برنامه ریزی اصولی و بدون اتلاف وقت و هزینه در مسیر درست آمادگی برای آزمون قرار بگیرید.

آشنایی با معیارها و نحوه ارزیابی آزمون

یکی دیگر از موارد کمک کننده به استفاده بهینه از زمان و انرژی خود در آموزش زبان آیلتس، آشنایی با معیارهای ارزیابی آزمون است. با آشنایی با این معیارها برنامه ریزی و مطالعه منظم تری خواهید داشت و راحت تر میتوانید راه های دستیابی به سطح و نمره بالاتر را پیدا کنید. در مقاله ای مجزا به این معیارها به طور کامل پرداخته شده است.

آشنایی با انواع سوالات هر مهارت

در هر مهارت از آزمون چند نوع سوال وجود دارد و هر نوع از سوال ها روش و استراتژی خاص خود را برای پاسخگویی نیاز دارند. پس لازم است که به طور کامل با سوالات در هر مهارت و نحوه برخورد با آنها آشنا شوید و برنامه ریزی و تمرین لازم را برای هرکدام از آنها داشته باشید.

تمرین تست زنی

قدم بعدی در آمادگی برای آزمون زبان آیلتس، انجام آزمون های تمرینی و تقویت مهارت تست زنی و مدیریت زمان در آزمون است. اشتباهی که خیلی از داوطلبین دارند، بسنده کردن به همین تمرین ها برای آمادگی آزمون است. هرچند که این تمرینات از موارد مهم آمادگی آزمون هستند، اما دقت داشته باشید که بخشی از مسیر هستند و به تنهایی کافی نیستند. بهترین و معتبرترین این منابع نیز کتاب ها تست کمبریج هستند.

ارزیابی اسپیکینگ و رایتینگ

در طول مسیر آمادگی آزمون بهتر است از مدرس با تجربه ای کمک بگیرید که شما را راهنمایی کند و روند پیشرفت و یادگیری شما را مورد ارزیابی قرار دهد. همچنین میتوانید از آزمون های آزمایشی و سیستم های تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ معتبر بهره مند شوید.

چرا در آزمون آیلتس شرکت کنیم؟

میلیون ها آزمون آیلتس هر ساله در بیش از 140 کشور برای مقاصد تحصیلی، کاری و مهاجرت برگزار می شود. بیش از 11000 سازمان از جمله دانشگاه ها، مقامات مهاجرت و نهادهای حرفه ای آیلتس را به رسمیت می شناسند، به این معنی که به شما کمک می کند سریعتر به اهداف تحصیلی و شغلی خود برسید.

آیلتس تنها آزمون زبان انگلیسی شناخته شده بین المللی است که در آن بخش اسپیکینگ آزمون با ممتحن در اتاق خصوصی برگزار می شود تا شما دچار اختلال نشوید. ممتحنین ما کاملاً واجد شرایط هستند و از استانداردهای جهانی آیلتس پیروی می کنند و به طور مرتب تحت نظارت و تأیید مجدد قرار می گیرند.

محتوای آیلتس توسط یک تیم بین المللی از متخصصان تهیه شده است که تحقیقات گسترده ای انجام می دهند تا اطمینان حاصل کنند که آزمون برای همه عادلانه و بی طرفانه است، صرف نظر از ملیت، جنسیت، سبک زندگی یا مکان.

بررسی کلی آزمون آیلتس
آیلتس مخفف سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) است. آیلتس توسط معلمان زبان انگلیسی در سراسر جهان شناخته شده و مورد احترام است.

این آزمون مهارت زبان کسانی را که می خواهند در کشورهایی که زبان مادری آنها انگلیسی است کار یا تحصیل کنند اندازه گیری می کند. این شامل بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، استرالیا، نیوزیلند و کانادا می شود.

دو آزمون آیلتس وجود دارد که یک آزمون دهنده می تواند از بین آنها انتخاب کند. این شامل آموزش آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال است. هر دو نوع آزمون توانایی شرکت کننده در صحبت کردن، شنیدن، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی را ارزیابی می کنند. در مورد آنچه در آزمون وجود دارد بیشتر بدانید.

آیلتس به طور مشترک متعلق به شورای بریتانیا، IDP: IELTS استرالیا و انگلیسی کمبریج است. به عنوان سازمان‌های متمرکز بین‌المللی، ما متعهد به تعالی دانشگاهی و درک فرهنگی هستیم.

اگر کسی بخواهد در یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کند، کار کند یا تحصیل کند، باید بتواند سطح بالایی از مهارت انگلیسی را نشان دهد.

برای فرصت های شغلی و همچنین ادغام در جامعه ضروری است. آیلتس محبوب ترین آزمون برای کسانی است که به دنبال مهاجرت به استرالیا، کانادا، نیوزلند و بریتانیا هستند و سالانه بیش از سه میلیون آزمون آیلتس گرفته می شود.

هر دو فرمت آیلتس از چهار بخش اجباری – Listening، Reading، Writing و Speaking تشکیل شده اند. تفاوت در متن آکادمیک برای خواندن / نوشتن در ماژول آکادمیک است در حالی که مواد آزمون بر اساس آموزش برای ماژول دوم است.

بخش Reading مهارت آزمون‌دهنده را در خواندن ارزیابی می‌کند، زیرا او پس از خواندن یک متن طولانی در هر بخش، به سؤالات (چند گزینه‌ای، تکمیل جمله، خلاصه‌نویسی، تطبیق اطلاعات، پاسخ‌های کوتاه و غیره) پاسخ می‌دهد.

متون از کتاب ها، مجلات، مجلات و روزنامه ها در مورد موضوعات دانشگاهی مورد علاقه عمومی گرفته شده است که ممکن است دارای مطالب غیرکلامی مانند نمودارها، نمودارها یا تصاویر باشد.

بخش Listening دارای چهار بخش فرعی است. اولین مورد گفتگوی بین دو نفر است که در یک زمینه اجتماعی روزمره اتفاق می افتد. دوم مونولوگ یا سخنرانی است.

بخش سوم مکالمه بین حداکثر چهار نفر است که در یک محیط دانشگاهی تنظیم می شود و قسمت آخر یک مونولوگ در مورد یک موضوع دانشگاهی است، به عنوان مثال یک سخنرانی دانشگاهی. هر بخش فقط یک بار شنیده می شود.

آزمون اسپیکینگ آیلتس که ضبط می شود از سه قسمت تشکیل شده است که مصاحبه شفاهی حضوری با ممتحن را شبیه سازی می کند. بخش اول مقدمه و مصاحبه است که در آن ممتحن او را معرفی می کند و از داوطلب چند سوال در مورد موضوعات آشنا مانند خانه، خانواده، کار، مطالعات و علایق می پرسد.

قسمت دوم نوبت فرد است که از نامزد می‌خواهد در مورد یک موضوع خاص صحبت کند. به شرکت کنندگان در آزمون 1 دقیقه فرصت داده می شود تا سخنرانی خود را آماده کنند و مجاز به یادداشت برداری هستند.

سپس از آنها خواسته می شود که 1-2 دقیقه در مورد موضوع صحبت کنند و همچنین به یک یا دو سوال پاسخ دهند. قسمت 3 به عنوان بحث دو طرفه شناخته می شود که در آن از داوطلبان سؤالات بیشتری پرسیده می شود که به موضوع در قسمت 2 مرتبط است. این سؤالات فرصتی برای بحث در مورد موضوعات و ایده های انتزاعی بیشتر است.

برای اینکه بتوانید کلمات مهم و ضروری آیلتس راحت تر و بهتر در ذهن خود ثبت کنید می خواهیم چند راهکار ساده را به شما آموزش دهیم.

یک دفتر برای لغات ضروری آیلتس تهیه کنید؛ در نگاه اول ممکن است این کار بنظرتان ساده و پیش پا اقتاده و تکراری به نظر برسد، اما قطعا به شما خواهد کرد که کلمات را بهتر یاد بگیرید.

علاوه بر این با نزدیک شدن به امتحان شما دفترچه‌ای در اختیار دارید پر از کلمات متنوع، که می‌توانید در آن جستجو کنید و سریع‌تر معنی کلمه مورد نظرتان را پیدا کنید؛ و یا آموخته‌هایتان را دوره کنید.

بخش شنیداری:

کامپوننت شنیداری 30 دقیقه طول می کشد و شامل چهار کلیپ صوتی است که باید به آنها گوش دهید و به سوالات پاسخ دهید.

مکالمه: دو بلندگو
مونولوگ
مکالمه: چهار سخنران
سخنرانی

می توانید قبل از گوش دادن به موارد ضبط شده، سؤالات را بخوانید و با انواع سؤالات آشنا شوید. با دقت گوش کنید، زیرا ضبط‌ها فقط یک بار پخش می‌شوند.

خواندن
مولفه خواندن 60 دقیقه طول می کشد و شامل سه قسمت است که می خوانید و به سوالات پاسخ می دهید. متون معمولاً از کتاب ها، روزنامه ها، مجلات و مجلات گرفته شده اند. از شما خواسته می شود که:

نگرش ها و ادراکات را شناسایی کنید
اطلاعات دقیق پیدا کنید
یک نمودار را کامل کنید

نوشتن
بخش نوشتن 60 دقیقه طول می کشد و شامل دو کار است. حتما قبل از نوشتن متن سوال را با دقت بخوانید. شما نیاز خواهید داشت:

یک گزارش توصیفی از یک جدول یا نمودار بنویسید (150 کلمه)
در پاسخ به یک جمله (250 کلمه) انشا بنویسید.

صحبت كردن
بخش صحبت کردن 10-15 دقیقه طول می کشد. این یک مصاحبه حضوری بین داوطلب و ممتحن است. متشکل از:

معرفی و مصاحبه
صحبت انفرادی
موضوعات بحث
سعی کنید روان صحبت کنید و از دستور زبان مناسب استفاده کنید و طیف وسیعی از واژگان را نشان دهید. همیشه سعی کنید از نظرات خود حمایت کنید و به سوالات بیشتر از “بله” یا “خیر” پاسخ دهید.

آیلتس برای تحصیل
هزاران دانشگاه و کالج معتبر جهان نتایج آیلتس شما را به عنوان مدرکی دال بر مهارت زبان انگلیسی شما می پذیرند.

اکثر افراد برای حمایت از تحصیل و درخواست خود برای تحصیل در خارج از کشور، در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت می کنند – اما مهم است که قبل از انتخاب آزمون، شرایط ورود هر سازمان را بررسی کنید.

آیلتس برای مهاجرت
نمرات آیلتس توسط دولت ها در کشورهای بیشتر از هر آزمون زبان انگلیسی دیگری به عنوان شرط لازم برای اقامت دائم مورد نیاز است. با این حال، بر خلاف سایر ارائه دهندگان، آزمون آیلتس عمومی تنها آزمون غیر آکادمیک موجود برای مهاجرت به استرالیا، نیوزلند، کانادا، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا است.

آزمون آیلتس چگونه با سایر آزمون ها مقایسه می شود؟
آیلتس و تافل دو آزمون مورد قبول برای اثبات تسلط شما به زبان انگلیسی هستند. همانطور که گفته شد، تست ها بسیار متفاوت هستند.

برای شروع، آیلتس عمدتا در بریتانیا، استرالیا و کانادا استفاده می شود. از طرف دیگر، تافل عمدتاً در ایالات متحده استفاده می شود. آزمون تافل بیش از یک ساعت بیشتر از آزمون آیلتس است و از 4 ساعت به 2 ساعت و 45 دقیقه آیلتس می رسد.

فقط یک فرمت آزمون تافل وجود دارد: انگلیسی آکادمیک. آزمون آیلتس همانطور که یاد گرفتیم دو نسخه آکادمیک و جنرال دارد.

در آزمون تافل بخش اسپیکینگ از طریق ضبط انجام می شود. در آزمون آیلتس، شما با یک ممتحن رو در رو خواهید بود.

در نهایت، آزمونی که انجام می دهید بستگی به این دارد که چه کاری باید انجام دهید و کجا باید آن را انجام دهید. اگر برای مدرسه یا کار در ایالات متحده درخواست می دهید، احتمالاً تافل را می گذرانید. اگر کاری را در بریتانیا، استرالیا یا کانادا انجام می دهید، احتمالاً در آزمون آیلتس شرکت خواهید کرد.

آماده شدن برای آیلتس معمولا زمانی شروع می شود که متوجه می شوید باید نمره آیلتس خاصی را برای ویزا یا درخواست دانشگاه خود کسب کنید.

بسیاری از دانش آموزان به طور متناوب ماه ها را صرف نگرانی در مورد آزمون و آماده شدن برای آن می کنند. اما اگر در مورد آن فکر کنید، آماده سازی آیلتس شما در واقع سال ها پیش، زمانی که برای اولین بار شروع به یادگیری زبان انگلیسی کردید، آغاز شد.

خوب است که احساس کنید در حال حاضر در مسیر خوبی هستید. هدف آیلتس این است که سطح انگلیسی شما را به طور دقیق آزمایش کند، بنابراین در دنیای ایده آل، آمادگی آیلتس فقط به معنای بهبود زبان انگلیسی شماست. متأسفانه، به این سادگی نیست.

مرحله اولی که باید به منظور آماده شدن برای آیلتس انجام دهید این است که دریابید که کجا ایستاده اید.
اگر نمی دانید سطح فعلی انگلیسی شما از نظر مقیاس آیلتس چقدر است، نمی دانید چقدر تا رسیدن به هدف خود فاصله دارید. بنابراین اولین قدم در هر برنامه آمادگی آیلتس باید تست سطح فعلی شما باشد.

تست های تمرینی زیادی وجود دارد، اما ساده ترین راه برای بررسی نمره فعلی خود در آیلتس، شرکت در EF SET است. این یک آزمون 50 دقیقه ای است و از آنجایی که به شما نمره EF SET و نمره معادل آیلتس هم برای خواندن و هم برای شنیدن می دهد، یک ساعت بسیار خوب است. مگر اینکه مهارت های گفتاری و نوشتاری شما در سطح بسیار متفاوتی باشد، اکنون می دانید در کجا ایستاده اید.

با فرمت آزمون آیلتس آشنا شوید؛ بهبود زبان انگلیسی برای گرفتن نمره عالی آیلتس کافی نیست. یک فرد انگلیسی زبان مادری که در آیلتس شرکت می کند، اگر خود آزمون را مطالعه نکند، نمره کاملی کسب نخواهد کرد.

شما باید بدانید که نمره گذاری آزمون چگونه کار می کند، چه طولی از متن برای هر درخواست لازم است و چه زمانی امتیاز حذف یا اضافه می شود.

زبان انگلیسی خود را با استفاده از ابزارهای آنلاین، کتاب ها یا هر روش دیگری که ممکن است انتخاب کنید، بهبود بخشید، یا می توانید در کلاس شرکت کنید.

شما باید روی تمام جنبه های انگلیسی خود کار کنید: خواندن، گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن. شما می توانید از ابزارهای مطالعه مخصوص آیلتس استفاده کنید، اما در این مرحله نیازی به این کار ندارید.

هر تکنیک یادگیری انگلیسی که برای شما جذاب است می تواند برای آمادگی آیلتس موثر باشد، به عنوان مثال:

در مورد موضوعاتی که به آنها علاقه دارید به زبان انگلیسی بخوانید و خود را تحت فشار قرار دهید تا کلماتی را که نمی‌فهمید جستجو کنید. روزنامه ها و مجلات مکان خوبی برای تقویت دایره لغات شما هستند.
خواندن به نوشتن شما کمک می کند، اما نوشتن را نیز تمرین کنید. خودتان را به یک سبک نوشتاری محدود نکنید. داشتن یک دفتر خاطرات به زبان انگلیسی، نوشتن داستان های کوتاه و تلاش در مقاله، همگی تمرین خوبی هستند. کار خود را تصحیح کنید یا کسی را پیدا کنید که با شما آن را بررسی کند.
فیلم های انگلیسی تماشا کنید یا به رادیو انگلیسی زبان گوش دهید. بیت هایی را که از دست داده اید دوباره پخش کنید تا زمانی که آنها را درک کنید.
تمرین مکالمه کافی می تواند به تنهایی سخت باشد، اما با تلاش می توانید یک شریک تبادل زبان به صورت آنلاین یا در شهر خود پیدا کنید. به خودتان فشار بیاورید تا در مورد موضوعات پیشرفته تر از انواع مکالمات فقط «سلام، چطوری» صحبت کنید.
همچنین دوره های آمادگی آیلتس خوبی به صورت آنلاین و خارج از کشور و همچنین در مدارس نزدیک شما وجود دارد. اگر پولی برای سرمایه گذاری در دوره آمادگی آیلتس دارید، این می تواند تلاش شما را آغاز کند و شما را مستقیماً به مرحله 3 برساند.

با فرمت آزمون آیلتس آشنا شوید
بهبود زبان انگلیسی برای گرفتن نمره عالی آیلتس کافی نیست. یک فرد انگلیسی زبان مادری که در آیلتس شرکت می کند، اگر خود آزمون را مطالعه نکند، نمره کاملی کسب نخواهد کرد.

شما باید بدانید که نمره گذاری آزمون چگونه کار می کند، چه طولی از متن برای هر درخواست لازم است و چه زمانی امتیاز حذف یا اضافه می شود.

زبان

لیست دوره های آموزش زبان آیلتس را مشاهده کنید:


beginner(hole-no supportpackage)

860,000 تومان

متوسط

دوره جامع مبتدی (خودخوان) بدون پشتیبانی

تو هر دوره جامع یک کتاب کامل تدریس میشه. پس …

0/5
0

دوره جامع مبتدی (خودخوان) بدون پشتیبانی

41 درس
متوسط
افزودن به سبد خرید

افزودن به علاقه مندی ها


ielts reading cover no support (2)

560,000 تومان

متوسط

ریدینگ آیلتس (خودخوان) بدون پشتیبانی

این دوره شامل ۷ جلسه آموزشی می باشد و در …

0/5
1

ریدینگ آیلتس (خودخوان) بدون پشتیبانی

متوسط
افزودن به سبد خرید

افزودن به علاقه مندی ها


beginner(hole package)2

1,485,000 تومان

متوسط

دوره جامع مبتدی

تو هر دوره جامع یک کتاب کامل تدریس میشه. پس …

0/5
13

دوره جامع مبتدی

41 درس
متوسط
افزودن به سبد خرید

حذف از لیست علاقه مندی


beginner1

319,000 تومان

مبتدی

ترم 1دوره آفلاین مبتدی

تیم ما تمام تلاشش رو کرده تا کلاس زبان رو …

5.0/5
15

ترم 1دوره آفلاین مبتدی

5.0/5
(1 امتیاز)
10 درس
مبتدی
افزودن به سبد خرید

افزودن به علاقه مندی ها


beginner2

319,000 تومان

مبتدی

ترم 2 دوره آفلاین مبتدی

تیم ما تمام تلاشش رو کرده تا کلاس زبان رو …

0/5
7

ترم 2 دوره آفلاین مبتدی

8 درس
مبتدی
افزودن به سبد خرید

افزودن به علاقه مندی ها


beginner3

319,000 تومان

مبتدی

ترم 3 دوره آفلاین مبتدی

تیم ما تمام تلاشش رو کرده تا کلاس زبان رو …

0/5
3

ترم 3 دوره آفلاین مبتدی

8 درس
مبتدی
افزودن به سبد خرید

افزودن به علاقه مندی ها


beginner4

319,000 تومان

متوسط

ترم 4 دوره آفلاین مبتدی

تیم ما تمام تلاشش رو کرده تا کلاس زبان رو …

0/5
2

ترم 4 دوره آفلاین مبتدی

7 درس
متوسط
افزودن به سبد خرید

افزودن به علاقه مندی ها


beginner5

319,000 تومان

متوسط

ترم 5 دوره آفلاین مبتدی

تیم ما تمام تلاشش رو کرده تا کلاس زبان رو …

0/5
2

ترم 5 دوره آفلاین مبتدی

8 درس
متوسط
افزودن به سبد خرید

افزودن به علاقه مندی ها


ieltsreading

680,000 تومان

متوسط

ریدینگ آیلتس با پشتیبانی خصوصی

این دوره شامل 7 جلسه آموزشی می باشد و در …

0/5
3

ریدینگ آیلتس با پشتیبانی خصوصی

متوسط
افزودن به سبد خرید

افزودن به علاقه مندی ها


ielts writing task1

560,000 تومان

متوسط
آیلتس

رایتینگ تسک یک آکادمیک (خودخوان) بدون پشتیبانی

این دوره شامل 7 جلسه آموزشی می باشد و در …

0/5
2
آیلتس

رایتینگ تسک یک آکادمیک (خودخوان) بدون پشتیبانی

متوسط
افزودن به سبد خرید

افزودن به علاقه مندی ها

پس از تهیه دوره های آموزش زبان آیتلس از وب سایت نبض زبان، بلافاصله میتوانید دوره های آموزشی را دانلود کنید و پس از مشاهده آن  و رفع اشکال توسط تیم پشتیبانی ما، در آزمون شرکت کنید و مدرک بگیرید!

آموزش زبان آیلتس برای امور مهاجرت جهت تحصیل، تجارت، اقامت و سفرهای کوتاه مدت و بلند مدت برای شما بسیار مفید و کارگشا خواهد بود.

تیم آموزشی نبض زبان با مدرسین خبره و دارای تحصیلات آکادمیک و بیش از 15 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی، تمام تلاش خود را جهت یادگیری شما ارائه میکند.

در صورت نیاز به مشاوره قبل از تهیه دوره، میتوانید از بخش تماس با ما اقدام کنید.تلفن تماس، مراجعه حضوری با هماهنگی و همچنین ارسال پیام در شبکه های اجتماعی، مسیرهای ارتباط بین تیم نبض زبان و شما دانشجویان گرامی است.


نبض زبان بهترین وب سایت برای یادگیری زبان انگلیسی است.سپاسگزارم.

امیرمحمد صادقی

گرافیست

من دوره مبتدی رو خریداری کردم و در حال اموزش هستم.از خرید خودم بسیار راضی هستم.ممنون

نیما کشاورز

دانشجو

پشتیبانی قبل از خرید، برای من بسیار مهمه و همین باعث شد اموزش رو با نبض زبان شروع کنم.

مریم قادری

دانشجو

قیمت های مناسب نبض زبان باعث شد که همه دوره ها رو خریداری کنم.از کیفیت دوره ها بسیار خوشحالم

مهدی محسنی

برنامه نویس

با تشکر از مدرسین نبض زبان که در یادگیری زبان آیلتس بسیار به من کمک کردند.

شروین علیاری

نویسنده

logo-footer

مرکز آموزش زبان انگلیسی نبض زبان بصورت کاملا تخصصی با کادری مجرب زبان انگلیسی را مثل زبان مادری با سبک نوین و اختصاصی خود در خدمت شما همراهان عزیز می باشد. در نبض زبان کادری حرفه ای از فارغ التحصیلان زبان های خارجه دور هم جمع شدیم تا خدمات آموزشی متنوع و کارآمدی را در زمینه های مختلف و با بالاترین کیفیت برای کلیه علاقه مندان به فراگیری ارائه دهیم.

نماد های اعتماد ما

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم

شماره تماس : ۰۹۱۹۴۲۹۱۴۶۳ - ۰۹۲۱۱۱۶۳۲۹۶

آدرس ایمیل : info@nabzezaban.com

نبض زبان در شبکه های اجتماعی

© ۱۴۰۱ - تمامی حقوق تجاری و معنوی این سایت برای برند "نبض زبان" محفوظ می باشد.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare