نکاتی طلایی برای قبولی در آزمون های آیلتس 2022

نکاتی طلایی برای قبولی در آزمون های آیلتس
دسته‌بندی نشده

نکاتی طلایی برای قبولی در آزمون های آیلتس 2022

نکاتی طلایی برای قبولی در آزمون های آیلتس ، در اینجا می خواهیم نکات طلایی برای قبولی در آزمون اسپیکینگ آیلتس  برای شما یادآور شویم

برای دریافت نکات بیشتر در خصوص آموزش صفر تا صد آیلتس میتوانید به این صفحه مراجعه کنید

همچنین اگر مایلید نکاتی در خصوص تدریس زبان لاتین بدانید به این صفحه مراجعه کنید

نکاتی طلایی برای قبولی در آزمون های آیلتس

همان طور که می‌دانید آزمون آیلتس آزمون بین المللی است که مدرک قبولی آن برای سفر به کشورهای انگلیسی زبان لازم است و همان گونه که می دانید این آزمون برای سنجیدن مهارت های چهارگانه شما یعنی ریدینگ ، اسپیکینگ ، رایتینگ ، لیسنینگ می باشد. در اینجا می خواهیم

شما را برای قبولی در این آزمون یاری دهیم و برای همین نکاتی طلایی را برای شما در نظر گرفتیم در بخش اسپیکینگ به شما کمک زیادی می‌کند:

 نکته اول

  این که سعی کنید حتماً قبل از شرکت در آزمون به گرامر زبان انگلیسی تسلط بالایی داشته باشیم و نقاط زیادی را مربوط به آزمون مورد نظر خود بدانید از این که بخواهید بدون آمادگی در این آزمون شرکت کنید دوری کنید.

نکته دوم

در هنگام آزمون دقت کنید و سوال ها را دو یا سه بار بخوانید و سعی کنید تا سوال را کامل متوجه شوید و سپس شروع به پاسخگویی کنید چرا که این آزمون فقط اسپیکینگ شما را مد نظر ندارد بلکه مهارت ‌های لیسنینگ شما برای درک و فهم مطالب نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

نکاتی طلایی برای قبولی در آزمون های آیلتس

 نکته سوم 

سعی کنید که برای یادگیری در آموزشگاه های شرکت کنید که از اعتبار آن ها در آزمون آیلتس مطمئن باشید.

 نکته چهارم

در امتحان اسپیکینگ آیلتس دقت کنید چرا که مهارت های مکالمه شما مورد نظر است پس حتما دقت کنید که گرامر زبان انگلیسی را کامل آموخته باشید و دایره لغات شما در آزمون مورد نظر زیاد باشد

و کلمات مترادف و هم معنی را کامل  بشناسید در این آزمون شما در همان لحظه ارزیابی می شوید و دقت داشته باشید که فقط این که شما بتوانید خوب صحبت کنید  مد نظر نمی باشد  و مهارت های دیگر شما نیز مهم می باشد.

 آموزش صفر تا صد آیلتس

نکته پنجم

سعی کنید قبل از شرکت در آزمون آیلتس از آزمون سال های گذشته برای تکرار تمرین استفاده کنید چرا که آنها به شما کمک کنند تا ایرادات خود را بشناسید و آنها را اصلاح کنید برای این کار بهتر است  از یک استاد مجرب نیز استفاده کنید تا به شما در یادگیری بهتر کمک کند.

 نکته ششم 

بیشتر از موضوعاتی استفاده کنید که در مورد آنها آگاهی زیادی دارید تا بتوانید ایده های خود را پوشش دهید و در مورد آنها با یک مثال و یا دقت کردن در مورد جزئیات و چیزهایی که دوست دارید به شما در این کار بیشتر کمک می کند.

نکته هفتم 

دقت داشته باشید که به سوالات داده شده پاسخ های پیچیده و در عین حال با ساختار گرامری شیوا و روان پاسخ دهید چرا که هر چه شما از این مهارت استفاده کنید برای پیروزی بیشتر شما موثر است .

نکاتی طلایی برای قبولی در آزمون های آیلتس

  نکته هشتم 

همان طور که گفته شد سعی کنید آموزش زمانی مشخص باید استاد مجرب به اشتراک بگذارید تا مطمئن شوید برای شرکت در آزمون آمادگی کامل را دارید و این کار خوب است که مکالمات خود را ضبط کنید و سپس گوش دهید و اشتباهات را اصلاح کنید.

 نکته نهم 

سعی کنید حتما اصطلاحات در زبان انگلیسی را به همراه گرامر آن به‌ خوبی بیاموزید بهتر است برای این کار از فیلم هایی با زبان انگلیسی استفاده کنید .

آموزش زبان لاتین 

نکته دهم 

دقت داشته باشید که رایتینگ شما در زبان انگلیسی نیز قوی باشد چرا که در آزمون لیسنینگ رایتینگ را مد نظر قرار می دهند.

 

 نکته یازدهم 

در آزمون لیسنینگ آیلتس حتما دقت داشته باشید که سه مهارت دیگر خود را نیز فعال تر کنید و یادگیری بهتری داشته باشید زیرا در این بخش همه مهارت های شما لازم است تا یک مکالمه دلنشین و تاثیرگذار داشته باشید.

 نکته دوازدهم

از آزمون‌ها فایل و یا کتاب ها و اساتیدی استفاده کنید که همیشه سطح شما را از آنچه هست بالاتر ببرند و ذهن شما را برای خلاقیت بیشتر تحریک کنند .

نکته سیزدهم 

در این آزمون در بخش آزمون ریدینگ شما باید به ۴۰ سوال با ۱۰ موضوع متفاوت  پاسخ دهید پس سعی کنید دقت و تمرکز خود را بالا ببرید.

نکاتی طلایی برای قبولی در آزمون های آیلتس

 نکته چهاردهم 

دقت داشته باشید که آزمون آیلتس در قسمت ریدینگ و در آزمون آکادمیک بسیار تخصصی تر برگزار می شود دقت بیشتری در یادگیری گرامر و لغات داشته باشید.

 نکته پانزدهم 

به این نکته توجه داشته باشید که برای شرکت در آزمون آیلتس حتماً در بخش رایتینگ نیز مهارت کسب کرده باشید و دیکته لغات و هجی کردن آن ها را بدانید.

 نکته شانزدهم 

سعی کنید در هنگام پاسخ به سوالات آنها را هدفمند پاسخ دهید برای این کار باید حتماً با ساختارهای این آزمون آشنا باشید و نحوه پاسخگویی به سوالات را بدانید تا بتوانید نمرات بالایی را کسب کنید.

 نکته هفدهم 

هنگام تمرین آزمون های سال های گذشته آیلتس به این نکته که چگونه نمره دهی انجام شده است هم دقت کنید تا بدانید کدام بخش نمره بیشتری برای شما کسب می کند.

 نکته هجدهم 

در هنگام تمرینات حتماً نوشته های خود را مورد  تحلیل و بررسی قرار دهید و برای این کار از یک استاد مجرب آیلتس کمک بخواهید و سعی کنید به صورت روتین در همه بخش های چهارگانه آیلتس مهارت کسب کنید .

 در پایان از شما می‌ خواهیم حتماً برای شرکت در آزمون اول آگاهی کامل نسبت به چگونگی برگزاری آزمون را بالا ببرید و با مراحل مختلف آزمون و روش نمره دهی آزمون گیرندگان آشنا شوید .

 گرامر زبان انگلیسی را کامل بدانید و طرز استفاده آن را بیاموزید دایره لغات خود را بالا ببرید و لیسنینگ خود را قوی کنید

از فایل ها و کتاب ها و فیلم های زبان انگلیسی کمک بگیرید تکرار و تمرین داشته باشید و از یک استاد متخصص آزمون آیلتس کمک بگیرید و اشتباهات خود را اصلاح کنید .

و در نهایت سعی کنید بعد از یادگیری  و مرور همه نکات بالا با آرامش و اعتماد به نفس در این آزمون شرکت کنید . با آرزوی موفقیت برای شما

 

 

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare