آموزش انگلیسی گام به گام

آموزش انگلیسی گام به گام
دسته‌بندی نشده

آموزش انگلیسی گام به گام

آموزش انگلیسی گام به گام ، بدانید که ریشه اصلی زبان انگلیسی از زبان آلمان غربی گرفته شده است .

که اولین باردر دوره اوایل قرون وسطا در انگلستان استفاده شده است و در زمان حال یکی از زبان های گسترده دنیا محسوب می شود .

مقدمه ای درباره زبان انگلیسی و آموزش انگلیسی گام به گام

زبان انگلیسی را حدود 60 کشور جهان استفاده می کنند که در برخی از آنها زبان رسمی و در بعضی دیگر زبان غیر رسمی آنها محسوب می شود کشورهایی مانند انگلستان ، آمریکا ، کانادا ،استرالیا ،ایرلند و نیوزلند به زبان انگلیسی صحبت می کنند و این زبان در این کشورها زبان رسمی آنها شناخته می شود .

و در بسیاری از کشورها به عنوان زبان دوم آموزش داده می شود. زبان انگلیسی سومین زبان زنده جهان بعد از چین ، ماندارین و اسپانیایی می باشد. از زبان انگلیسی در سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیز استفاده می شود .

این زبان در طول 1400 سال ساخته شده و به طور گسترده ای در دنیا پراکنده شده است .

مدل های اولیه این زبان توسط خاندان های محاجر آنگولا ساکسون در حوالی قرن پنجم میلادی به جزیره انگلستان ترویج شده است که به زبان آنها زبان انگلیسی کهن گفته می شود وقتی انگلستان توسط نورمن ها فتح شد

زبان انگلیسی میانه تقریبا در قرن 11 میلادی ایجاد شد و بعد ها در قرن 15 میلادی بعد از اختراع ماشین چاپ تقریبا مدل امروزی زبان انگلیسی درست شد.

و در فاصله قرن های 17 تا 20 به واسطهء قدرت نظامی و سیاسی بالای انگلستان در دنیا پراکنده شد و امروز از زبان انگلیسی با فاصله زیاد از زبان های دیگر در انتشار مقالات و متون علمی و فن آوری و سیاسی جهان به دو شکل دیجیتال و مکتوب استفاده می شود.

از زبان انگلیسی که الان استفاده می شود در آن فعل ها صرف نمی شوند و به کمک فعل های کمکی و یا تغییر ساختار سعی در رساندن معانی پیچیده دارد

با توجه به این که در هر منطقه گرامر های مختلفی و یا تلفظ لغات متفاوتی دارند اما تا حد زیادی در سراسر دنیا ،تقریبا به یک شکل بیان می شود و تمامی انگلیسی زبان ها در دنیا به راحتی با هم ارتباط برقرار می کنند .

آموزش انگلیسی گام به گام

آموزش زبان لاتین

در نظر برخی از مردم زبان انگلیسی زبان سخت و پیچیده ای است و برخی دیگر آن را یک زبان ساده و شیرین می پندارند .

در اینجا می خواهیم قسمت های ساده و سخت زبان انگلیسی صحبت کنیم.

به چه دلیل یادگیری زبان انگلیسی ساده است

اشکال در یادگیری زبان و این که مشکل می توان آن را آموخت یک فرضیه نسبی است چرا که این زبان نسبت به دیگر زبان های زنده دنیا ساده تر به نظر می رسد. بهتر است بدانید در زبان انگلیسی جنسیت تعیین نشده است

بر خلاف بیشتر زبان ها نظیر کشورهای شرق اروپا ، آلمان و فرانسه ،روسیه و زبان هایی مثل استوایی، اسپانیایی و عربی همه برای اسامی از جنسیت استفاده می کنند و انگلیسی از این نظر ساده است.

صرف فعل

در زبان انگلیسی فعل ها تقریبا صرف نمی شوند و این موضوع هم بر خلاف بخش بزرگی از زبان های زنده دنیا مثل آلمانی ،روسی ،عربی، فرانسه و فارسی استفاده از آنها را خیلی راحت تر کرده است.

خط لاتین

در انگلیسی از خط لاتین برای نوشتن استفاده می شود و چون ما از کودکی با این خط آشنا بوده ایم یادگیری آن نسبت به دیگر زبان ها برای ما راحت تر است.

بهتر است بدانید که تشابه زیادی بین دو زبان فارسی و انگلیسی است و یکی از آنها استفاده از بن ثابت برای فعل ها است و همچنین ساختارهای گرامری مثل ضمیر و استفاده از فعل ها در این دو زبان بسیار مشابه است .

وجود لغات مشترک بین دو زبان فارسی و انگلیسی که البته همه آنها انگلیسی است که به زبان فارسی وارد شده و یا استفاده لغات انگلیسی در زمینه شخصی ، علمی و فنی بیشتر این لغات برای ما آشنا بوده است و یادگیری آن نیز از این لحاظ آسان تر به نظر می رسد .

بخش هایی از زبان انگلیسی که برای فارسی زبان ها مشکل است

با توجه به اصالت زبان فارسی که زبان مادری ما است قسمت هایی از زبان انگلیسی برای فارسی زبان ها مشکل است و آن قسمت تلفظ لغات می باشد .

بر خلاف فارسی که لغات همان طور که تلفظ می شوند نوشته می شوند و در انگلیسی تلفظ لغات با نوشتن آنها متفاوت است و ساختار هماهنگی برای تلفظ واژه ها وجود ندارد برای همین علاوه بر یادگیری لغات باید تلفظ آنها را نیز به طور جداگانه ای یاد بگیرید.

 

آموزش انگلیسی گام به گام

زمان در افعال

در زبان انگلیسی هیچ یک از زمان های آن مثل زبان فارسی نیست مثلا زمان حال ساده را نمی توان با هیچ یک از زمان ها در زبان فارسی مرتبط کرد و یا زمان حال کامل که به طور چشم گیری سخت تر به نظر می رسد .

آموزش صفرتاصد آیلتس

برای یادگیری آنها بهتر است در ابتدا معنی آنها را یاد بگیرید و بعد آنها را به طور کامل یاد بگیرید .

حرف تعریف

در زبان انگلیسی حرف تعریف نشان می دهد که اسم معرفه است در حالی که در زبان فارسی ما چیزی به نام حرف اضافه نداریم

و این باعث شده که خیلی از زبان آموزان در زبان انگلیسی به مشکل برخورد کنند و استفاده نا درست از حرف تعریف در میان زبان آموزان یک مشکل متداول است که با تکرار و تمرین این موضوع حل می شود .

حرف اضافه

باید یدانید که حتی حروف اضافه نیز در بین زبان فارسی و انگلیسی قابل مقایسه نیست چرا که در یک جمله از زبان فارسی ما ممکن است از حرف اضافه استفاده کنیم ولی در معنی انگلیسی آن لازم نباشد از حرف اضافه استفاده کنیم برای همین باید زمان زیادی برای آشنایی و کاربرد این حروف بگذاریم.

فعل های عبارتی

این ها فعل هایی هستند که از ترکیب آنها با حرف اضافه درست می شوند و معنی آنها با معنی فعل اصلی کاملا متفاوت است و بهتر است بدانید که در زبان فارسی معادل آن را نداریم .

ضمیرها

در زبان انگلیسی در هر حالت : فاعل ، مفعول ، ملکی ضمیر های متفاوتی که بعد از مدتی تمرین و استفاده آنها در متون متفاوت با آنها کاملا آشنا می شوید .

چقدر زمان برای یادگیری زبان انگلیسی بگذاریم

برای آموزش زبان انگلیسی مطابق تحقیقات باید حدود 1100ساعت زمان که معادل 6 ماه است زمان بگذاریم تا به سطح قابل قبول برسیم

و حدود یک سال و نیم تا دو سال هم برای این که بتوانیم از سطح مبتدی به پیشرفته برویم زمان لازم است البته می توانیم سریع تر هم آن را یاد بگیریم و این به این معنا است که سزیع تر هم فراموش می کنیم .

آموزش انگلیسی گام به گام

و در آخر

امید واریم با نکاتی که گفته شد توانسته باشیم سطح آگاهی شما را از این زبان (انگلیسی) و تفاوت بین دو زبان فارسی و انگلیسی را بالا ببریم و با آگاهی شما از این تفاوت ها بهتر بتوانید آموزش انگلیسی را گام به گام یاد بگیرید.

 

 

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare